Info (30) Crazyyyyy (25) Funny (19) General story (19) 4SABAH (15) cUTE (6) Reviews (1)

August 16, 2013

RCI:Projek IC untuk politik Bumiputera Muslim??

 
 
Didalam keterangan di Hadapan RCI, Hassan Ebrahim( Tahanan ISA) mengatakan Pengeluaran IC untuk pendatang asing adalah untuk menambang dan meneruskan kelansungan Politik Bumiputera Muslim di Sabah.

Hal ini jelas sekali menganak-tirikan penduduk asal terutamanya KDM yang menjadi majority Sabah. Pada pendapat saya, perbuataan ini sangat jahat dan mengkhianat bangsa sendiri demi kepentingan politik.

Dimana salahnya jika non-muslim menjadi majority Sabah? Kenapa kerajaan tidak mahu membangunkan KDM? Sangat Bodohkah Bumiputera Sabah untuk mentadbir negeri Sabah sendiri? Gila...Jahat dan berat sebelah.....dan golongan yang sangat Bodoh ialah Rakyat Sabah sendiri yang terlibat dalam Projek IC... kenapa Bangsa Suluk menjadi 1st class and KDM 3rd Class?

Jahat..Jahat..Jahat.......
Bodoh.bodoh..bodoh.........

Bila mereka (Pendatang) sudah berkuasa di Sabah maka berlakulah...peningkatan jenayah, penyeludupan Dadah, Rogol, peningkatan bilangan penduduk yang sangat besar, kewujudan rumah2 atas air yang mencemarkan persekitaran, dan yang paling teruk kejadian Darah di Laha datu!!!!

gila...gila..gila....

1 comments:

Anonymous said...

Mahathir!!!

Popular Posts

 
Copyright © 2011. 27 September . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Design by Herdiansyah . Published by Borneo Templates